MELANCONG SATU IBADAH

Firman Allah : "Berjalanlah di (muka) bumi, maka perhatikanlah bagaimana Allah menciptakan (manusia) dari permulaannya, kemudian Allah menjadikannya sekali lagi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu." (Al An-Kabut : 20)

13.4.13

Bagan Lalang '13

Pantai mana yang dekat dengan rumah aku? Emm..... Jom kita ke Pantai Bagan Lalang. Berehat di Camar Laut Resort yang tidak mendukacitakan..... Selesa sangat-sangat.
CAMAR LAUT RESORT, www.camarlaut.com.my - 03-31411912

Bagan Lalang memang terkenal sebagai destinasi seafood di Selangor. Jika hendak makan di sini pada hari cuti, mestilah datang awal-awal. Kalau pukul 8.00 malam, semua meja akan penuh dan kadar tunggu makanan dalam 1 jam.... dan aku dah terpacak di Restoran Terapung HM Sri Bagan pada jam 6.30 petang.... Fuh! Memang sedap & segar.... Kalau pandai pilih menu memang berbaloi.... RM136 untuk 1Famili - Tom Yam Campur, Siakap Bakar, Ketam Masam Manis, Pepahat Bercili, Sotong Goreng Tepung, Siakap Stim Asam Boi, Kepah Rebus Serai dan Nasi Putih.
RESTORAN TERAPUNG HM SRI BAGAN - 03-31412895

Dah nama pun pantai.... kena mandi laut le..... Pantai Bagan Lalang ini memang sesuai untuk berkelah bersama-sama keluarga.... tidak sesak seperti di Port Dickson.... pantainya pun cantik dan selamat untuk kanak-kanak mandi-manda. Terdapat juga kemudahan tempat persalinan, tandas dan medan selera yang selesa dan bersih.
SEPANG GOLD COAST, mengamit hatiku untuk kembali lagi.


Tiada ulasan: